ГІЛЬДІЯ "BECK"

ГІЛЬДІЯ "BECK"  (педагогічний патронаж) - це спільнота досвідчених фахівців в галузі освіти, що мають за мету ділитися досвідом, знаннями, сучасними методиками, провідними технологіями з майбутніми магістрами.

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Доктор філософії за освітньо-науковою програмою "Професійна освіта".

Оксана КОСТЕНКО
Президент Гільдії "Beck"

Cтарший викладач кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
PhD з економіки.

Яковенко Ярослава Юріївна
Експерт Гільдії "Beck"

Заст. завідувача кафедри, доцент кафедри цивільної безпеки, охорони праці, геодезії та землеустрою Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
Кандидат технічних наук, доцент

Ченчева Ольга Олександрівна
Експерт Гільдії "Beck"

Асистент кафедри лінгводидактики та журналістки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
Призерка міжнародного конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 015 "Професійна освіта (за спеціалізаціями)".

Гайкова Анна Романівна
Експерт Гільдії "Beck"

Випускниця кафедри психології, педагогіки та філософії Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.
Призерка всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт в галузі "Інформаційно-комунікаційні технологій в освіті".

Холодна Людмила Михайлівна
Експерт Гільдії "Beck"

Старший менеджер (Web-інжинірінг, проектний та делівері менеджмент, навчальні програми та карьєра)

Ілля ШЕВЧЕНКО
Експерт Гільдії "Beck"

НОВИНИ ГІЛЬДІЇ


3.10.2023 р., в межах діяльності Віртуальних педагогічних студій, була проведена гостьова лекція доктора філософії Ярослави Яковенко. Пані Ярослава є випускницею освітньо-професійної програми 011 Освітні, педагогічні науки, постійно співпрацює із магістрами, майбутніми педагогами сьогодні представила тему "Таксономія цілей навчання", детально розкрила цілі навчання, розібрала таксономію та ієрархію розумових умінь (Б. Блума), зупинилася на кроках від відтворення до синтезу та оцінки інформації, супроводжувала лекційний матеріал практичними кейсами, що викликало велику зацікавленість серед майбутніх педагогів. Розбір теорії множинності інтелекту за Г. Гарднером зумовив розбирати додаткові кейси, здобувачі отримали практичні рекомендації з розвитку когнітивної сфери учнів що буде корисним при формуванні педагогічної діяльності.
Запис, як завжди, буде доступний на віртуальних педагогічних студіях у розділі "Конференції".


25.09.2023 р. студент ОП 011 Освітні педагогічні науки Бучак Жан презентував власний науковий проєкт "Цифрове навчальне середовище". Це мультидисциплінарне дослідження базується на психології, освіті та інформаційних технологіях, викликало великий інтерес. До зустрічі долучилися здобувачі вищої освіти освітніх програм: ОП 053 Психологія, здобувачі та випускники ОП 011 Освітні педагогічні науки.
Ідея створення цифрового навчального середовища виникла на фоні слабкості деяких аспектів існуючої системи навчання, а саме в контексті практичного застосування набутих знань, відсутності належного психологічного супроводу та психологічного розвитку студентів у процесі навчання, а також у відведені незначної ролі креативності та творчості учасників освітнього процесу, що зводиться скоріше до заучування інформації та подальшого тестування вміння студентів відтворювати інформацію по пам'яті. Враховуючи це, важливо зауважити, що ідея цифрового навчального середовища є лише доповненням до існуючої системи навчання та не має на меті її змінювати. Головна мета - це впровадження функцій, що заповнять слабкі сторони існуючої системи навчання та зроблять його більш ефективним. Ідея цифрового навчального середовища планується реалізовуватися у вигляді застосунку для смартфона.
Вона включає в себе 3 функціональні блоки:
Персональний блок (інформаційний простір)
Інтерактивний блок (Простір взаємодії)
Психологічний блок (Моніторинг)
На практиці це означає, що користувач обираючи персональний блок зможе зберігати важливу навчальну інформацію, присвоювати їй тег та з легкістю її знаходити для подальшого використання.
Обираючи інтерактивний блок, користувач зможе брати участь у практичних завданнях, кейсах і т.д., розвиваючи креативне мислення як на груповому так і індивідуальному рівнях.
Психологічний блок являє собою моніторинг певних психологічних станів, що своєю чергою надає можливість ефективно будувати взаємодію психолога та інших учасників навчального процесу для реалізації вектору психологічного супроводу, розвитку, корекції важливих особистісних якостей, що відіграють значну роль у соціальній взаємодії та подальшій трудовій діяльності.
Тож чекаємо на рекомендації та долучення до проєкту усіх бажаючих, просимо надсилати Ваші ідеї на поштові скриньки bespartochnay@ukr.net
thetempestofemotions@gmail.com

© НПЛ_ВПУ№7 - Автор: Оксана Костенко

AI Website Creator