Cпікер, к.пед.н., доц., доц. кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академ. І.А. Зязюна (НТУ "ХПІ") Резнік Світлана Миколаївна
Лекція магістра на тему "Психологічні особливості педагогічного спілкування".
Карпачов Євген Сергійович, магістр освітньо-професійної програми 011 "Педагогіка вищої школи".
Супровід: к.пед.н., доц., доц. кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами імені І. А. Зязюна Квасник Ольга Віталіївна.
Гостьова лекція для студентів освітніх програм 011 "Освітні, педагогічні науки" другого (магістерського) рівня вищої освіти та 053 "Психологія" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти із Людмилою Магдисюк, к.псих.н., доц. завідувачкою кафедри практичної психології та психодіагностики Волинського національного університету імені Лесі Українки в межах дії угоди між університетами та багаторічної співпраці.
3.10.2023 р., в межах діяльності Віртуальних педагогічних студій, була проведена гостьова лекція доктора філософії Ярослави Яковенко.
Пані Ярослава є випускницею освітньо-професійної програми 011 Освітні, педагогічні науки, постійно співпрацює із магістрами, майбутніми педагогами сьогодні представила тему "Таксономія цілей навчання".
Wakelet, Genially, Linoit, Milanote, Podlet, Canva для розробки інтерактивних курсів
Спікер: доцентка кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, педагогіки та управління ЖДУ ім. І.Франка Ольга ВЛАСЕНКО
Інтергація теорії в практику зумовила проведення практикуму з використання можливостей Zoom платформи в освітньому процесі
Спікер: Ілля ШЕВЧЕНКО
Інтерактивна, практико-орієнтована лекція розкрила актуальні для здобувачів вищої освіти питання науково-дослідницької роботи, організацію роботи наукового гуртка, отримали рекомендації щодо підготовки матеріалів для участі у конференціях, написання статті у фахові видання України та особливості підготовки матералів для друку у виданнях міжнародних баз данних, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
Гостьовий лектор Київського університету імені Бориса Грінченко, к.пед.н., доц. Дмитро Миколайович БОДНЕНКО
Дослідження показують, що арт-терапія допомагає дітям легше пояснювати почуття та емоції, а заняття приносять задоволення. Діти, які займаються арт-терапією: більш щасливі, врівноважені, спокійніші, мають менше поведінкових спалахів, більш впевнені та краще залучаються до будь-якої роботи
Доповідач Марія ЗАМЕЛЮК
Доповідач Марія ЗАМЕЛЮК
Доповідач Людмила ВАЛКОВА
Особливості використання інтерактивних методів взаємодії зі студентами в сучасних умовах дистанційного навчання
Доповідач Оксана КОСТЕНКО
Доповідач Світлана ТРОШИНА
AI Website Software